Cursos 2018-2019 - Classificació per modalitat

SEGON QUADRIMESTRE

CURSOS PRESENCIALS
Arduino per a docents
Com treballar a l'aula amb les intel·ligències múltiples, el treball cooperatiu i l'autoavaluació Places exhaurides
El repte de preparar un espectacle d'acrosport cooperativament
Estratègies de pensament visual (VTS)
Normalitat cognitiva i demències
Pronunciació anglesa per a professionals de l'ensenyament. Nivell 2
Treball per projectes a l'educació infantil i primària

Instruccions i accés al formulari de matrícula

CURSOS VIRTUALS
De l’emoció a l’acció intel·ligent
Disseny i creació en 3D aplicat a projectes STEAM
El repte de la tutoria
Ens iniciem en la programació creativa amb Scratch!
Indagació i competència científica Places exhaurides
Iniciació a la metodologia de les classes inverses
Introducció a la neurociència aplicada a l'educació Places exhaurides
Introducció al G-Suite i Classroom amb exemples pràctics i fàcils
La Programació Neurolingüística (PNL) i la seva aplicació en els entorns educatius
L'avaluació en el treball per competències Places exhaurides
Toquem les matemàtiques

Instruccions i accés al formulari de matrícula

PRIMER QUADRIMESTRE

CURSOS PRESENCIALS
Coaching educatiu
Comprendre i incloure l'alumnat amb Trastorn de l'Espectre Autista en els espais educatius. Propostes i estratègies 
Creativitat i innovació a l'aula
Ensenyar i aprendre literatura a l'educació secundària
Iniciació a la Pedagogia Sistèmica
Introducció a la Neurociència aplicada a l'educació
Pronunciació anglesa per a professionals de l'ensenyament. Iniciació
Treball per projectes a l'educació secundària
Una nova visió dels recursos geològics a Catalunya

CURSOS VIRTUALS
Creació de material didàctic amb eines digitals 
Disseny i creació en 3D aplicat a projectes STEAM
Fotografia amb dispositius mòbils
Gamificació a l'aula amb Classcraft 
Gestió positiva del conflicte
Indagació i competència científica
Iniciació a la metodologia de les classes inverses
Introducció a la Neurociència aplicada a l'educació 
La Programació Neurolingüística (PNL) i la seva aplicació en els entorns educatius
L'avaluació en el treball per competències