Cursos 2018-2019 - Classificació per modalitat

PRIMER QUADRIMESTRE

CURSOS PRESENCIALS

Coaching educatiu
Com treballar a l'aula amb les intel·ligències múltiples, el treball cooperatiu i l'autoavaluació
Comprendre i incloure l'alumnat amb Trastorn de l'Espectre Autista en els espais educatius. Propostes i estratègies Places exhaurides
Creativitat i innovació a l'aula
Ensenyar i aprendre literatura a l'educació secundària
Iniciació a la Pedagogia Sistèmica
Introducció a la Neurociència aplicada a l'educació
L'expressió corporal: eines i recursos per portar-la a la pràctica
Pronunciació anglesa per a professionals de l'ensenyament. Iniciació
Treball per projectes a l'educació secundària
Una nova visió dels recursos geològics a Catalunya

Instruccions i accès al formulari de matrícula

CURSOS VIRTUALS
Creació de material didàctic amb eines digitals Places exhaurides
Disseny i creació en 3D aplicat a projectes STEAM
Fotografia amb dispositius mòbils
Gamificació a l'aula amb Classcraft Places exhaurides
Gestió positiva del conflicte
Indagació i competència científica
Iniciació a la metodologia de les classes inverses
Introducció a la Neurociència aplicada a l'educació 
La Programació Neurolingüística (PNL) i la seva aplicació en els entorns educatius
L'avaluació en el treball per competències Places exhaurides

Instruccions i accès al formulari de matrícula

SEGON QUADRIMESTRE

CURSOS PRESENCIALS

Arduino per a docents
Curs avançat sobre Neurociència i aprenentatge
El repte de preparar un espectacle d'acrosport cooperativament 
Infàncies, immigració i educació
Jugar la literatura a l'escola. Una aproximació a l'educació literària a través de les obres
Median T la dansa: moviment, emoció i llenguatge
Pronunciació anglesa per a professionals de l'ensenyament. Avançat
Repensem l'avaluació. L'avaluació competencial a secundària
Treball per projectes a l'educació infantil i primària
Treball per projectes a l'educació secundària

CURSOS VIRTUALS
De l’emoció a l’acció intel·ligent
Disseny i creació en 3D aplicat a projectes STEAM
Ens iniciem en la programació creativa amb Scratch!
Famílies: diversitat familiar a l’escola
Gestió positiva del conflicte
Indagació i competència científica
Iniciació a la metodologia de les classes inverses
Introducció a la Neurociència aplicada a l'educació
La Programació Neurolingüística (PNL) i la seva aplicació en els entorns educatius
La tutoria en el centre competencial i cooperatiu
L'avaluació en el treball per competències
Les intel·ligències múltiples a l'aula 2. Les 5 ments del futur
Recursos pràctics per elaborar projectes STEAM d'educació artística en llengua anglesa
Tauletes digitals, possibilitats didàctiques i aplicacions a l'aula
Toquem les matemàtiques