Visites als centres de secundària

La UAB s'apropa a tu!

Des de la UAB venim a visitar-te al teu institut o ajuntament perquè coneguis millor la nostra universitat i tots els serveis que ofereix el campus. A més, ho podràs fer de la mà d’algunes de les persones que millor coneixen la UAB: les professores i els professors.

Es tracta de sessions informatives en format virtual en què el professorat de la universitat t’explica tota l’oferta formativa i de serveis de la UAB i t’ajuda a orientar-te en l’elecció dels estudis.

Properamem obrirem el termini d'inscripció.

I tot això sense moure’t del teu centre: les visites s’organitzen tant a ajuntaments com a centres de secundària, de batxillerat i de cicles de formació de grau superior, i es faran entre els mesos de febrer i maig del 2022.

Les sessions informatives estan orientades a l’oferta de grau de la UAB, les fem majoritàriament en català i les oferim arreu de la geografia de parla catalana: Catalunya, Illes Balears, País Valencià, Franja de Ponent, Andorra i Catalunya Nord

Tingues en compte, però, que en aquestes presentacions oferim una xerrada general sobre l’oferta de la UAB. Si estàs interessat en obtenir informació específica sobre cadascun dels graus de la UAB, et recomanem que assisteixis a les Jornades de Portes Obertes.

Tens dubtes? Escriu-nos a promocio.visites.centres@uab.cat