Tour Virtual a la Vila Universitària

Les sessions informatives de la Vila Universitària a través del Tour Virtual s'inicien el 13 de juliol per tal de rebre als futurs, i també actuals, estudiants de la UAB interessats en residir dins del campus i gaudir de tots els avantatges i serveis que ofereix.

L'objectiu del tour virtual és poder veure des de casa la residència, que està situada al mateix campus. Durant les sessiosns informatives els estudiants veuen un pis de cada tipologia (hi ha 5 diferents), es veuen les instal·lacions esportives i altres serveis de la residència (restauració, aules d'activitats i estudi, bugaderia i supermercat).

Registra't aquí!

L'horari de les sessions és els dilluns, dimecres i divendres, de 12.00h a 13.00h. El període de visites finalitza el 7 d'agost.

Per realitzar la inscripció cal que us registreu a la sessió que millor us vagi a través de la plataforma Eventbrite. Cal que su registreu i reserveu hora per tal de donar el millor servei i poder gestionar el nombre de participants en cada sessió de manera adient. Les sessions són gratuïtes.

Trobareu més informació a la pàgina web de la Vila Universitària.