Facultat de Filosofia i Lletres

Batxibac

Gener

Jornada que presenta les diferents vessants de la francofonia a la UAB i on s'organitzen també un seguit d'activitats lúdiques i divulgatives sobre llengua i cultura franceses.

Batxibac >

Geografia en Acció

Febrer

Jornada on es presenta la titulació de Geografia de la UAB i es mostra l'ampli ventall de temàtiques i aproximacions que es poden fer des d'aquesta disciplina.

Geografia en Acció >

Olimpíada Clàssica

Abril

El Grau d'estudis Clàssics presenta l'Olimpíada Clàssica que té per objectiu fomentar l’estudi de les llengües i la cultura clàssiques entre els estudiants.

Olimpíada Clàssica >

Lliga de debat

Febrer

La Lliga de debat  té per objectiu fomentar l’ús de la paraula entre els estudiants,  que hauran de defensar una posició sobre un tema d’actualitat.

Lliga de debat >

Setmana de la Recerca. Lletres

Maig

L’objectiu  és potenciar la divulgació i la visibilitat de les investigacions realitzades al si dels seus departaments  i posar de relleu la importància dels resultats obtinguts.

Setmana de la recerca. Lletres >

Fira de Màsters de la Facultat de Filosofia i Lletres

Maig

La Facultat de Filosofia i Lletres organitza una fira per presentar l’oferta de màsters 2017-2018. Durant tota la setmana es programaran xerrades informatives a càrrec de les persones responsables dels Màsters on seran ateses les consultes dels estudiants interessats.

Fira de Màsters de la Facultat de Filosofia i Lletres >