Estudiants de nou ingrÚs al mÓster

La matrícula per al curs 2019-2020 es realitzarà a Gestió Acadèmica entre els dies 12 i 30 de setembre de 2019 (caldrà demanar cita prèvia).

Abans de formalitzar-se la matrícula, serà obligatòria una tutoria prèvia amb el coordinador del Màster (concerteu cita en aquest correu: Jordi.Figuerola@uab.cat).

Estudiants de la UAB

Abans de formalitzar-se la matrícula, serà obligatòria una tutoria prèvia amb el coordinador del Màster (concerteu cita en aquest correu: Jordi.Figuerola@uab.cat), exceptuant-ne aquells alumnes que només hagin de matricular el Treball de Fi de Màster. En aquest darrer cas, podeu dirigir-vos directament a Gestió Acadèmica (caldrà demanar cita prèvia).

Si tens dubtes o vols mÚs informaciˇ pots omplir el formulari segŘent: *Camps obligatoris

Un cop enviat el formulari, rebrÓs un correu de confirmaciˇ de la teva peticiˇ

Web del mÓster https://www.masterhistoriacontemporanea.es