Màster Oficial - Enginyeria de Telecomunicació / Telecommunication Engineering

Estudiants de nou ingrés al màster

Totes les persones admeses al màster hauran de realitzar la matrícula del 16 al 17 de setembre de 2018     a la Gestió Acadèmica de l'Escola d'Enginyeria, prèvia cita.

Descarregueu-vos l'imprès de prematrícula, que cal portar emplenat en el moment de matricular-vos. Recordeu portar també la documentació original que en el seu moment vau enviar en format electrònic.

Matrícula de segon any

Si heu de matricular-te per segon any, tingueu en compte les regles de permanència.
La matrícula cal fer-la a partir del 2 de setembre de 2019, amb cita prèvia i, en tot cas, abans de l'1 d'octubre de 2019.
Recordeu portar l'imprès de prematrícula correctament emplenat i signat per la coordinació del màster.

Si tens dubtes o vols més informació pots omplir el formulari següent: *Camps obligatoris

Un cop enviat el formulari, rebràs un correu de confirmació de la teva petició