Cursos propedèutics d'espanyol acadèmic

CURS DE CASTELLÀ ACADÈMIC

MÀSTERS DE LA FACULTAT DE TRADUCCIÓ I INTERPRETACIÓ

CURS 2020/2021

La Facultat ofereix un curs presencial de castellà, adreçat a estudiants de llengua materna xinesa de les titulacions de màster de la Facultat de Traducció i Interpretació, amb l’objectiu de millorar les habilitats lingüístiques de registre acadèmic i la qualitat dels seus treballs acadèmics, sobretot la del Treball de Fi de Màster.

La durada d’aquest curs és de 30 hores lectives, els dies 26, 27 de gener i 2, 3, 9, 10, 16, 17, 23 i 24 de febrer en horari de 10:00 a 13:00 hores.

Preu del curs: 90€

Data de sol·licitud: del 7 al 15 de gener

El lliurament del formulari de matrícula juntament amb el comprovant de pagament el podeu realitzar de la següent manera:

• Al correu electrònic: g.academica.fti@uab.cat des del vostre correu electrònic institucional identificant-vos amb el NIU
  • Entregant-lo al Suport Logístic i Punt d'Informació
  • Per correu postal a l’adreça següent:

Facultat de Traducció i Interpretació
Gestió Acadèmica
Plaça del Coneixement Edifici K
08193 Bellaterra

Formulari d'inscripció i programa:

• Imprès de matrícula del curs d’espanyol acadèmic (Link pdf)