Facultat de Ciències

Els Dissabtes de les Ciències Ambientals

Abril

Seminaris que donen a conèixer els darrers progressos en les Ciències Ambientals i els apropen als estudiants i professionals interessats en aquests temes.

Els Dissabtes de les Ciències Ambientals >

Els Dissabtes de la Física

Febrer - març

Cicle de conferències que ofereix una panoràmica de l'ampli i apassionant món de la física. Es completa amb visites als diferents laboratoris de la UAB.

Els Dissabtes de la Física >

Els Dissabtes de les Matemàtiques

Març - abril

Cicle de conferències on es mostra quina és la presència de les matemàtiques en el món actual i es comparteix la passió per aquesta ciència.

Els Dissabtes de les Matemàtiques >

Jornades de Química Interactiva

Gener - Febrer

Aquesta activitat potencia en els estudiants, l'interès per la Química com a ciència experimental, a través d'una participació activa dels assistents en el laboratori.

Jornades de Química Interactiva >

Visites guiades al Servei de Microscòpia

Tot el curs

Visita durant la qual s'explica als alumnes els fonaments bàsics de les diferents microscòpies i les seves aplicacions. Inclou una pràctica amb els microscopis.

Visites guiades al Servei de Microscòpia >

Olimpíades Matemàtiques

Tot el curs

Les Olimpíades Matemàtiques són un concurs consistent en resoldre diversos problemes d'alta dificultat però en que només s'utilitzen tècniques de nivell de batxillerat.

Olimpíades Matemàtiques >

Olimpíada de Geologia

Febrer

Proves teòriques i pràctiques en les quals es convida als estudiants a demostrar els seus coneixements de Geologia.

Olimpíada de Geologia >

Fira de Màsters Facultats de Ciències i Biociències

Maig

Les Facultats de Ciències i Biociències organitzen una fira per presentar l'oferta de màsters i postgraus 2018-2019 a tots els estudiants interessats i per atendre qualsevol consulta relacionada.

Fira de Màsters Facultats de Ciències i Biociències >

10alamenos9

Abril

Festival de divulgació de la nanociència i la nanotecnologia “10alamenos9”, amb exposicions, tallers, conferències i portes obertes als laboratoris.

10alamenos9 >