Activitats de dinamització comunitària estiu 2016

Participa també a l'estiu

Participa a l'estiu

Aquestes són les activitats d'estiu ofertades per la unitat de Dinamització Comunitària.

Les inscripcions estan obertes fins al proper 20 de juny. Pots clicar en els diferents tallers per obtenir més informació i fer la inscripció.
La participació en aquests tallers es pot reconèixer amb 2 ECTS.

- Taller de representació estudiantil.

En aquest taller es donaran a conèixer els canals de participació i representació de la UAB.
Dates: del 27 de Juny a l'1 de juliol, de 10h a 14h

- Taller de mediació.

Taller en el que es posaran en pràctica tècniques que donin eines per a superar els conflictes de manera restaurativa i es reflexionarà sobre com aplicar-les al context universitari.
Dates: del 18 al 22 de juliol, de 16h a 20h.

- Setmana del Parlament Universitari.

L'objectiu és donar a conèixer el funcionament polític, l’estructura i les funcions de la institució parlamentària, i també la tasca de les persones que la representen.
Dates: del 16 al 22 de juliol

A més, també hi ha la possibilitat de participar en un taller d'iniciació a la Meditació, aquí trobareu tota la informació.