Cursos d'especialització en Arxivística i Gestió de Documents

Oferta de cursos d'especialització

Fitxa del Programa

Díptic Informatiu

Implantació de Sistemes de Gestió per als Documents segons la Norma ISO 30300/30301

Adaptat a la nova versió de la norma UNE-ISO 30301
Del 3 de febrer al 24 de març de 2021
580€

Auditoria de Sistemes de Gestió per als Documents segons la Norma ISO 30301

Adaptat a la nova versió de la norma UNE-ISO 30301
Del 29 d'abril
al 3 de juny de 2021
580€

Arxius dels Drets Humans, Gènere i Diversitat Del 14 de setembre al 18 de desembre de 2020
490€
Gestió de Documents i Arxiu a l'Empresa
Del 2 de febrer
al 27 d'abril 2021
475€

Comunicació en els Arxius: L'Storytelling com a Estratègia Del 9 de febrer al 9 d'abril de 2021
475€
Protecció de Dades i Transparència. Els Límits dels Dos Drets Del 16 de febrer al 25 de maig de 2021
620€
Document Controller. Gestor d'informació Industrial Del 15 de febrer al 10 de maig de 2021   620€

Podeu consultar més cursos d'especialització al web de l'Associació d'Arxivers i Gestors de Documents de Catalunya.

De conformitat amb el Reglament general de protecció de dades, us informem que les dades personals facilitades en aquest correu seran tractades per la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, amb la finalitat de comunicar i promocionar les activitats i els estudis dels centres de la Fundació UAB. La base legal per al tractament d’aquestes dades és el vostre consentiment. Aquestes dades es podran comunicar a la Universitat Autònoma de Barcelona o a altres entitats vinculades a aquesta o a la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona per a les mateixes finalitats. En qualsevol moment, podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació i/o portabilitat davant la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, mitjançant l’adreça proteccio.dades.fuab@uab.cat.

Abans d'enviar un correu per sol·licitar "més informació", llegiu la informació addicional sobre protecció de dades que trobareu en aquest enllaç.

En compliment del que disposa l’article 22 de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i del  comerç electrònic, en cas que vulgueu revocar el consentiment prestat heu d'enviar un missatge a l’adreça proteccio.dades.fuab@uab.cat amb el text següent a l’assumpte: No accepto correus electrònics, o altres comunicacions electròniques equivalents, de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona.