Actes de Graduació dels Graus

Web Acte Graduació Facultat d'Economia i Empresa

Què és l’acte de graduació?

És un acte acadèmic anual de reconeixement dels estudiants i les estudiantes de les titulacions de grau de la Facultat que acaben els seus estudis.

En aquest acte, presidit per les màximes autoritats de la Facultat, els graduats i les graduades que hi assistiran rebran un diploma emès per la Facultat com a recordatori d'aquest acte

També es farà un reconeixement públic dels estudiants i les estudiantes amb els millors expedients de cada titulació, el millor TFG de cada titulació i, en el cas dels graus impartits al campus de Sabadell, es lliuraran els Premis Olga Torres al rendiment acadèmic.

L’acte acadèmic de graduació se celebrarà a l’octubre-novembre del curs següent a la graduació, un divendres a la tarda, en dues sessions si s’escau, i organitzat per titulacions.

Per a més informació:

Per a qualsevol consulta, us podeu adreçar al Deganat:

Telèfon 93 581 1041  |  Adreça electrònica: dg.economia.empresa@uab.cat o graduacio.fee@uab.cat

NOTA INFORMATIVA:

PER ACORD ENTRE EL DEGANAT I ELS DELEGATS I DELEGADES DELS GRUPS DE QUART CURS DELS DIFERENTS GRAUS DE LA FACULTAT, LES CERIMÒNIES DE GRAU INICIALMENT PROGRAMADES PELS MESOS D'OCTUBRE I NOVEMBRE DEL 2020 QUEDEN APLAÇADES.

Divendres 23 d'octubre de 2020, a les 18:00 (obertura de portes 17:30), a la Sala d'Actes de la Facultat
Doble grau d'ADE i Dret

Divendres 30 d'octubre de 2020, a les 17:00 (obertura de portes 16:30), a la Sala Actes de la Facultat
Grau d'Empresa i Tecnologia

Divendres 30 d'octubre de 2020, a les 19:00 (obertura de portes 18:30), a la Sala Actes de la Facultat
Grau de Comptabilitat i Finances

Divendres 6 de novembre de 2020, a les 17:00 (obertura de portes 16:30), a la Sala Actes de la Facultat
Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE) en anglès
Grau d'Economia en anglès

Divendres 6 de novembre de 2020, a les 19:00 (obertura de portes 18:30), a l'Auditori de Lletres
Grau d'Economia

Divendres 13 de novembre de 2020, a les 18:00 (obertura de portes 17:30), a l'Auditori de Lletres
Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE)

Qui es pot inscriure?

Els requisits que hauran de complir els estudiants i les estudiantes per a poder participar-hi són els següents:

♦ Pel que fa als graus d’ADE, Comptabilitat i Finances,  Economia, i Empresa i Tecnologia, tot l’alumnat que a data de setembre del 2020, amb els expedients del curs anterior tancats:

• 222 crèdits, o més, aprovats –a falta d'un màxim de 18 per tenir els 240- en cas que aquests crèdits pendents incloguin el TFG o les pràctiques.
• 228 crèdits, o més, aprovats –a falta d'un màxim de 12 per tenir els 240- en cas que aquests crèdits pendents siguin d'assignatures.

♦ Pel que fa al doble grau d’ADE+Dret, tot l’alumnat que a data de setembre del 2020, amb els expedients del curs anterior tancats, tinguin:

• 372 crèdits, o més, aprovats -a falta d'un màxim de 24 per tenir els 396- en cas que aquests crèdits pendents incloguin els dos TFG.
• 378 crèdits, o més, aprovats -a falta d'un màxim de 18 per tenir els 396- en cas que aquests crèdits pendents  incloguin un TFG o les pràctiques.
• 384 crèdits, o més, aprovats –a falta d'un màxim de 12 per tenir els 396- en cas que aquests crèdits pendents siguin d'assignatures.

♦ A més a més, són susceptibles de revisió per part del Deganat única i exclu sivament aquells casos específics que, per motiu de la participació en un programa d’intercanvi, l’estudiant no acompleixi aquests criteris per alguna de les següents dues casuístiques:

• Que el ‘transcript of records’ de la universitat de destí no hagi arribat a la FEiE en data de setembre 2020.
• Que s’hagin produït canvis en el learning agreement que s’hagin traduït en algun ajust marginal que dificulti l’acompliment dels criteris establerts.

Com et pots inscriure?

Emplenant un e-formulari que s'enviarà als i les estudiants que compleixin els requisits establerts per poder participar en l'acte de graduació..

Quin és el període d'inscripció?

1er període: del 7 al 17 de setembre de 2020
2on període: del 16 al 24 de setembre de 2020

En el seu moment rebreu un correu amb tota la informació i confirmant-vos les dates d'inscripció.

Quants acompanyants podré portar?

De 2 a 4 acompanyants segons l'aforament de l'espai i del nombre d'inscripcions. Us n'informarem al moment de la inscripció.

Si queden espais disponibles, s'assignaran per sorteig entre aquells estudiants que hàgiu demanat acompanyants extra.

No es podrà accedir a l'acte sense la confirmació del nombre d'invitacions per acompanyants assignades a cada estudiant. Els infants que no ocupen seient no comptaran com a acompanyants.