Escola Doctor Robert

Beques específiques i pràctiques

Beques específiques

En el portal de beques de la UAB trobareu informació sobre convocatòries d’ajuts, beques, premis o subvencions destinats a la comunitat universitària. El portal inclou tots els ajuts que ofereix la UAB i a més, algunes convocatòries d’altres institucions que poden ser d’interès.

En aquest portal trobareu un apartat específic de les beques per a estudis de màster oficial.

Pràctiques

Aquest màster no contempla pràctiques dins del curriculum.

La UAB compta amb la seva pròpia borsa de treball, Treball Campus. L’objectiu principal de Treball Campus és facilitar la inserció professional d’estudiants i titulats de la UAB a través d’empreses i institucions que busquen a la Universitat els professionals i el talent més adients per a les seves empreses.

S’ofereix la possibilitat de participar en processos de selecció per a estades de pràctiques en empresa o bé per a participar en processos de selecció per aconseguir un contracte de treball.

Per a ambdós tipus de processos, Treball Campus ha creat l’aplicació “Nexus”, que permet tenir accés a les ofertes de treball que habitualment arriben a la nostra universitat, així com altres prestacions per estar informat de totes les gestions per a la inserció laboral.