Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)

Descripció

L'Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT) és el resultat de la integració de l'excel·lència en el coneixement i la capacitat innovadora i de millora dels grups de recerca, integrats en les línees de recerca i pertanyents a les entitats constituents de l'Institut: Corporació Sanitària Parc Taulí, Fundació Parc Taulí, UDIAT Centre de Diagnòstic, Sabadell Gent Gran Centre de Serveis i Universitat Autònoma de Barcelona.

L'Institut impulsa la tasca investigadora en benefici dels pacients, amb la voluntat de sumar-se al mapa d'instituts d'investigació sanitària acreditats pel prestigiós Instituto de Salud Carlos III i als Centres de Recerca de Catalunya (CERCA).

La gestió dels projectes d'investigació i d'innovació portats a terme des de l'I3PT és responsabilitat de la Fundació Parc Taulí, mitjançant la seva oficina tècnica i estructura de gestió de la investigació i innovació. La Fundació Parc Taulí actua, també, com a oficina de transferència de resultats de la investigació i la innovació. L'I3PT compta, per desenvolupar les seves activitats, amb més de 2.000 metres quadrats de diferents àrees del Parc Taulí, en les quals es porten a terme tasques d’investigació i innovació.

Activitat

L'I3PT té sis àrees de recerca (Càncer; Malalties Infeccioses, sida i sèpsia; Epidemiologia, millora assistencial i cronicitat; Dispositius mèdics, TIC i imatge; Neurociències i salut mental i Inflamació, immunologia i metabolisme) i una setena, la de malalties minoritàries, en procés de constitució amb 35 grups de recerca actius. Des de les diferents àrees es mantenen col·laboracions amb 93 entitats nacionals i 50 internacionals, i es participa en les principals xarxes i grups d'R+D+I del país.

Responsable: Joan Martí López

Adreça: Parc Taulí, 1 (08208) Sabadell