Plànols del Departament
 Plànols i accessos al Campus universitari de Bellaterra
Com arribar al campus de la UAB
Accessos al campus de la UAB
Campus de la UAB

Els mapes següents us permetran localitzar tots els edificis que composen el campus de la UAB però, també, us ajudaran a trobar la ubicació física dels departaments, dels centres i els instituts de recerca, dels serveis de la Universitat i dels altres elements que tenen el seu emplaçament al campus de Cerdanyola del Vallès.

Aquests plànols han estat elaborats pel Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF), el grup de recerca MiraMon i el Servei de Prevenció i de Medi Ambient (SEPMA) amb el patrocini de la Fundació Territori i Paisatge. Els plànols incorporen funcionalitats afegides com ara la possibilitat d'aplicar diverses capes als mapes per situar millor els elements: capa d'edificacions, d'itineraris, de xarxes viàries, de fotografies aèries, etc.

Documents i normatives Principals documents i normatives del Departament a la teva disposició

Butlletí Oficial UAB Informació sobre acords i resolucions de la UAB

Plànols i accessos El mapa del Departament i els plànols i accessos al Campus