Unitat DidÓctica i Organitzaciˇ Escolar (DIOE)

Coordinació: Dra Carme Armengol Asparó

La Unitat de Didàctica i Organització Escolar (DIOE) és la responsable d'organitzar la docència en els àmbits de la Didàctica General i la Organització dels centres educatius i l'educació per a la diversitat. Desenvolupa la seva activitat de recerca en diversos camps aplicats com són la creació i gestió del coneixement (a través del grup de recerca Equip de Desenvolupament Organitzacional), en formació per al treball (amb el grup de recerca Col·lectiu d'Investigació en Formació Ocupacional) i la gestió de la diversitat des d'una perspectiva inclusiva i inclusora (des de l'Equip de Recerca en Diversitat i Inclusió en Societats Complexes). El professorat de la unitat imparteix docència en les titulacions d'Educació Infantil, Educació Primària, Educació Social i Pedagogia i en els diversos Màsters oficials (Psicopedagogia, Direcció i Gestió de Centres Educatius, Formació del Professorat de Secundària, Recerca).

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Pegagogia Aplicada
Edifici G6 porta 242
Pl. del Coneixement