Arxiu de notícies

Curs de postgrau sobre bioseguretat

Reprogramació 9ª edició del curs "Estratègies en Bioseguretat i Biocontenció"

REPROGRAMACIÓ Obert el període d'inscripció per al curs d'Especialització "Estratègies en Bioseguretat i Biocontenció" (9a edició) que s'impartirà del 14 al 18 de juny de 2021 en horari intensiu. Aquest curs, organitzat per les facultats de Biociències i de Veterinària de la UAB, compta amb la col·laboració del Comitè de Bioseguretat, de l'IRTA-CReSA i del CRAG. Està preferentment dirigit a tècnics, graduats i professionals del sector biomèdic, biotecnològic, veterinari i agroalimentari.

multipipeteig

Neix la "Red de Investigación de Sanidad Animal" (RISA)

La Red de Investigación en Sanidad Animal (RISA), està coordinada per la Red de Laboratorios de Alta Seguridad Biológica (RLASB) i compta amb la participació d'universitats, centres de investigació i la Fundació Vet+i, per promoure la transferència tecnològica i la divulgació científica en sanitat animal.

Convocatoria RLASB

Convocatòria d'Accés obert a la RLASB

La Red de Laboratorios de Alta Seguridad Biológica (RLASB) obre una nova convocatòria d'Accés obert a les seves instal·lacions. L'objectiu de la convocatòria és posar a disposició de la comunitat científica l'ús d'aquesta Infraestructura Científica i Tècnica Singular (ICTS) per dur a terme experiments sota condicions de biocontenció.