Resolta la primera convocatòria extraordinària del programa Erasmus+ Pràctiques del curs 2020-2021

Erasmus+ Pràctiques i UAB Exchange Programme Traineeships

Ja està disponible el llistat de sol·licituds prioritzades i excloses, a l'espera que el SEPIE adjudiqui les places addicionals que la UAB va sol·licitar per a aquest programa de beques. Quan ho faci, es publicarà el llistat actualitzat amb el finançament corresponent a cada persona.

07/06/2021

Al web del Servei d'Ocupabilitat hi trobareu, entre altres informacions relatives: 1) la resolució de la convocatòria2) l'annex amb les sol·licituds prioritzades i excloses del programa Erasmus+ Pràctiques.

El Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE), que gestiona el programa Erasmus+ a Espanya, encara no ha comunicat les places que corresponen a la UAB en la convocatòria extraordinària d'enguany. En el moment en què ho faci, el Servei d'Ocupabilitat publicarà la llista de sol·licituds prioritzades amb el finançament corresponent.

Mentrestant, les persones sol·licitants del programa Erasmus+ Pràctiques que tenen previst iniciar la seva mobilitat en breu ja poden preparar i enviar la documentació inicial, amb un mínim de 15 dies d'antelació abans de la data d'inici de l'estada.

Erasmus+ Pràctiques és el programa de mobilitat de referència per fer estades en altres països europeus i permet fer pràctiques curriculars, extracurriculars i com a persona acabada de titular. Actualment, la pandèmia de Covid-19 ha reduït les mobilitats en el marc d'aquest programa, motiu pel qual la Universitat n'ha llançat una convocatòria extraordinària.

Aquest programa de beques per a la mobilitat professional internacional té com a objectius principals:

• Fomentar la mobilitat d’estudiants i persones acabades de titular per fer pràctiques en empreses, centres de formació, centres de recerca i altres organitzacions.
  • Ajudar el jovent a adquirir habilitats i competències professionals addicionals a través de la formació i de l’experiència pràctica a l’estranger.
  • Completar la formació acadèmica amb un coneixement pràctic per facilitar la incorporació posterior del jovent al mercat laboral.
  • Facilitar l’aprenentatge de la realitat social, laboral i empresarial d’un altre país.