Resolta la primera convocatòria Erasmus+ Pràctiques i UAB Exchange Programme Traineeships per al curs 2019-2020

Erasmus+ Pràctiques i UAB Exchange Programme Traineeships

Les places d'estades d'intercanvi d'ambdós programes per a la realització de pràctiques a l'estranger, amb els ajuts econòmics corresponents, ja han estat adjudicades. Se'n pot consultar la relació completa de sol·licituds seleccionades aquí.

12/06/2019

Al web del Servei d'Ocupabilitat hi trobareu, entre altres informacions relatives: 1) la resolució de la convocatòria, 2) l’annex amb les sol·licituds seleccionades i excloses per a Erasmus+ Pràctiques i 3) l’annex amb les sol·licituds seleccionades, en llista d’espera i exloses de UAB Exchange Programme Traineeships.

Totes les persones sol·licitants que estan seleccionades ja poden preparar la documentació d'inici de l'estada.

Ambdós programes de beques per a la mobilitat professional internacional tenen com a objectius principals:

• Fomentar la mobilitat d’estudiants i persones acabades de titular per fer pràctiques en empreses, centres de formació, centres de recerca i altres organitzacions.
  • Ajudar el jovent a adquirir habilitats i competències professionals addicionals a través de la formació i de l’experiència pràctica a l’estranger.
  • Completar la formació acadèmica amb un coneixement pràctic per facilitar la incorporació posterior del jovent al mercat laboral.
  • Facilitar l’aprenentatge de la realitat social, laboral i empresarial d’un altre país.