Quatre noves places de pràctiques a la Delegació del Govern davant la UE, a Brussel·les

EU Careers Ambassadors

Les pràctiques podran ser curriculars o extracurriculars i es faran durant el curs 2020-2021. Els estudis requerits són de Dret i/o Economia, Relacions Internacionals, Ciències Polítiques, Traducció/Interpretació, Comunicació Internacional i Publicitat i RRPP. Candidatures fins el 10 de gener.

18/12/2020

La Delegació del Govern davant la UE (DGUE) ofereix fins a quatre places simultànies de pràctiques que es podran realitzar en el període entre febrer i juliol de 2021, amb una dedicació setmanal de 34 hores i una durada que s'ajustarà al número d’hores exigides al currículum de l’estudiant.

Les estades seran telemàtiques fins que la situació sanitària permeti la incorporació presencial de l’estudiant a la Delegació de Brussel·les.

Els perfils requerits i els detalls de l’oferta es poden consultar en aquest enllaç.

Les pràctiques no seran remunerades i caldrà que l’alumnat de la UAB interessat sol·liciti el finançament del programa Erasmus+ Pràctiques i comprovi si compleix els requisits per fer una estada de pràctiques externes (curriculars, extracurriculars o com a persona acabada de titular) en el marc d’aquest programa.

Un cop feta la comprovació, i per presentar la candidatura, cal enviar el CV i una carta de motivació a rrhh.ue.exi@gencat.cat abans del 10 de gener.

Les pràctiques en delegacions del Govern de Catalunya a l’estranger s’emmarquen en el Conveni de cooperació educativa entre la Universitat Autònoma de Barcelona i l’Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Departament d’Afers i Relacions Institucionals i Exteriors i Transparència, per a la realització de pràctiques acadèmiques externes.