Nova convocatòria de beques per a dones estudiants a l'Institut de Ciències Fotòniques, a Castelldefels

Institut de Ciències Fotòniques

Els Maria Yzuel Fellowship Awards s’adrecen a dones estudiants de diverses disciplines científiques i ofereixen 4 beques remunerades que els permetran participar en projectes d’investigació i fer el TFG/TFM en grups de recerca de l’ICFO. S'admetran sol·licituds fins el 25 de maig.

07/05/2021

Amb els Maria Yzuel Fellowship Awards, que volen promoure la presència de les dones en la ciència, l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), ofereix 4 beques per a dones estudiants que hi vulguin realitzar una estada de pràctiques fent recerca, el Treball de Final de Grau o el Treball de Final de Màster.

Aquesta estada pot arribar a ser de 12 mesos en cas de realitzar un projecte de recerca amb un grup ICFO. La data d’inici és flexible, però no serà més tard de desembre de 2021. Les àrees principals del programa són les de física, enginyeria, química, matemàtiques o biologia, tot i que no està exclusivament limitat a aquestes.

A banda de participar activament en un projecte de recerca, les persones estudiants també rebran formació sobre els fonaments bàsics i les aplicacions de les diferents línies d’investigació en què treballa l’ICFO.

Per a les estudiants que viuen a Catalunya, les bases de la convocatòria estableixen un pagament de 300 euros mensuals, mentre que per a les estudiants de fora de Catalunya, l’ajuda serà de 600 euros mensuals.

Tota la informació sobre la convocatòria dels Maria Yzuel Fellowship Awards, així com l’aplicació per a fer la sol·licitud en línia, es poden trobar en aquest enllaç. La data límit de recepció de sol·licituds és el 25 de maig.

En cas de dubtes, cal adreçar-se a l’ICFO a través de l’adreça electrònica jobs@icfo.eu.