Lliurament dels premis als millors TFG amb perspectiva de gènere

3a edició dels premis als millors TFG amb perspectiva de gènere

La 3a edició dels Premis als millors Treballs de Fi de Grau de la UAB amb perspectiva de gènere es lliuraran el proper dimarts, 27 de novembre. Dels 93 Treballs de Fi de Grau de les diferents facultats presentats, se'n premiaran 27, repartits entre quatre àmbits de coneixement.

18/11/2018

Compten amb una dotació econòmica total de 1.000 €, que es repartiran entre els treballs guanyadors dels quatre àmbits de coneixement: Ciències, Biociències i Enginyeria; Ciències de la Salut; Ciències Socials i Jurídiques; i finalment, Arts i Humanitats.

La 3a edició dels premis als millors TFG amb perspectiva de gènere conclourà el pròxim dia 27 de novembre amb la cerimònia d'entrega de premis. L'acte tindrà lloc a la Sala Teatre de la Plaça Cívica a les 12 h. Aquests premis els convoca l'Observatori per a la Igualtat per tal d'incentivar la recerca en matèria de gènere.

A l'acte hi intervindran la Vicerectora d'Alumnat i Ocupabilitat, Sara Moreno, la presidenta de l'Institut Català de les Dones, Núria Balada, i la Directora de l'Observatori, Joana Gallego, que lliuraran els diplomes.

Aquesta edició s'han presentat 93 Treballs de Fi de Grau de diverses facultats de la Universitat Autònoma de Barcelona, dels quals se n'han premiat 27. Enguany els premis als millors TFG amb perspectiva de gènere compten amb una dotació econòmica total de 1.000 €, que es repartiran entre els treballs guanyadors dels quatre àmbits de coneixement: Ciències, Biociències i Enginyeria; Ciències de la Salut; Ciències Socials i Jurídiques; i finalment, Arts i Humanitats.

Amb aquesta iniciativa, des de l'Observatori per a la Igualtat de la UAB es vol estimular entre l'alumnat l'interès per la recerca en l'àmbit del gènere en totes les disciplines.