La UAB ofereix un taller pràctic gratuït de dues hores per millorar el currículum vitae

Currículum vitae

S'adreça a totes les persones estudiants i titulades de la UAB que vulguin revisar el seu currículum vitae amb l'assessorament d'una persona experta. S'impartirà el 27 de novembre, dimarts, a les Facultats de Ciències i Biociències i requereix inscripció prèvia a través de l'aplicació NEXUS.

17/10/2019

Cada vegada són més les persones estudiants i Alumni que demanden orientació per fer el salt al món laboral. Davant d’aquest fet, el Servei d’Ocupabilitat organitza tallers pràctics gratuïts de dues hores per millorar el currículum vitae amb l’assessorament d’una persona experta.

La propera sessió serà el 27 de novembre, dimarts, de 12.30 a 14.30 a les Facultats de Ciències i Biociències (concretament, a l'Edifici C - Aula d'Informàtica PC2-porta C5/062, espai central Torre C5). La impartirà Gemma Benet (Gamma Formació) i s'adreça a tot l'alumnat i les persones titulades de la UAB. Cal inscriure's prèviament a l'aplicació NEXUS, accesible en aquest enllaç.

És imprescindible portar-hi el CV en format digital editable. Hi haurà la possibilitat de treballar amb el propi ordinador portàtil, tot i que la sala disposarà d’equips informàtics per a tothom.