La UAB commemora el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

Lliurament Beques Impuls

El proppassat 2 de desembre la UAB ha celebrat la II Jornada Institucional en commemoració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. L'acte ha constat de la presentació del col·lectiu APNEU, una tertúlia i el lliurament de les Beques Impuls.

26/11/2019

El propassat 2 de desembre a les 13:00h a la Sala Teatre de la UAB s'ha commemorat el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat amb un acte institucional.

El 3 de desembre està establert per l'ONU com el Dia Internacional per reivindicar, visibilitzar i promoure la inclusió i igualtat per a les persones amb discapacitat en el desenvolupament de la societat. És per aquest motiu que la UAB se suma en la commemoració d'aquest dia, i aquest any ha celebrat la II Jornada Institucional en el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat.

La presentació de la jornada ha estat a càrrec de Sara Moreno, Vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat, i Maria Prats, Directora de l'Observatori per a la Igualtat de la UAB.

L'acte ha comptat amb la presentació del col·lectiu APNEU, Atenció a les Persones amb Necessitats Específiques a la Universitat, i una tertúlia posterior amb membres del mateix col·lectiu, moderada per Carles Llorens, Vicedegà de Comunicació a la Facultat de Ciències de la Comunicació. Seguidament s'ha procedit a fer el lliurament de les Beques Impuls. L'entrega de les beques l'ha fet Tania Nadal, Vicepresidenta del Consell Social de la UAB, i Jordi Prat, Director de la Fundació Autònoma Solidària.

- CARTELL