L'Institut Català d'Investigació Química convoca 10 beques de doctorat

Dona química en un laboratori fent servir unstruments científics

El PhD Fellowship Programme de l'ICIQ està destinat a alumnat de doctorat altament qualificat perquè desenvolupi un projecte de recerca individual per a la tesi doctoral dins diferents àmbits del sector químic. S’admetran sol·licituds fins l’11 de juliol.

11/06/2021

Amb el PhD Fellowship Programme, l’Institut Català d’Investigació Química, ofereix una beca per a persones graduades o amb Màster en química, farmàcia, física o enginyeria química, per dur a terme una Tesi Doctoral en l’àrea de la química amb el suport de la Universitat Rovira i Virgili.

El programa ofereix 10 beques que tenen la finalitat de que la persona seleccionada desenvolupi un projecte de recerca individual per a la tesi doctoral. També existeix la possibilitat de dur a terme estades en institucions de recerca internacionals i altres oportunitats per tal d’ampliar els coneixements amb tècniques d’emprenedoria, seminaris científics o aprenentatge en l’ús d’instrumentari científic.

Els requisits per presentar la sol·licitud són les següents: Adjuntar un CV complet, l’expedient acadèmica en grau i Màster, una carta personal on la persona aplicant descrigui la seva experiència i les metes laborals, també s’han d’adjuntar els contactes de dos professors universitaris o professionals que puguin avalar la qualificació de la persona candidata i finalment han de presentar un nivell d’anglès B2 (First) o equivalent.

Les persones seleccionades obtindran un contracte de doctorat i seran remunerades amb 16.246,04 €/any els dos primers anys, 17.406,48 € el tercer any, i 21.758,10 € el quart any.

Totes aquelles persones que estiguin interessades en el PhD Fellowship Programme poden obtenir més informació, així com l’aplicatiu per realitzar la sol·licitud en aquest enllaç. S’admetran sol·licituds fins l’11 de juliol.