Ja es poden gestionar estades de pràctiques extracurriculars per al curs 2019-2020

NEXUS

A partir d'avui, ja es poden tramitar convenis de pràctiques extracurriculars per al proper curs, que començarà el 9 de setembre. Així doncs, el termini de gestió de les pràctiques d'aquest estiu ja ha acabat. A més, cal tenir en compte que el Servei d’Ocupabilitat tancarà a l'agost.

15/07/2019

Ahir, 14 de juliol, va acabar el termini per tramitar convenis i addendes corresponents a estades de pràctiques extracurriculars anteriors al 8 de setembre. En conseqüència, a partir d’avui, dia 15, ja és possible gestionar estades per al proper curs, que començarà el 9 de setembre. Les sol·licituds de convenis es poden realitzar, com sempre, a través de l’aplicació NEXUS.

Convé recordar que els convenis de pràctiques extracurriculars no es poden prorrogar d’un curs per l’altre. En cas de voler allargar l’estada de pràctiques més enllà de la data de finalització de l’actual curs acadèmic (8 de setembre), caldrà tramitar un nou conveni de pràctiques –sempre i quan les parts continuïn complint els requisits corresponents–.

Finalment, pel que fa les gestions, cal tenir en compte que el Servei d’Ocupabilitat tancarà per vacances tot el mes d’agost i que reprendrà la seva activitat amb normalitat el 2 de setembre.