El Servei d'Ocupabilitat de la UAB referma la qualitat de la seva atenció i adopta 3 compromisos públics amb les persones usuàries

Videotrucada com a canal d'atenció a la persona usuària

En una iniciativa pionera, detalla i publica els compromisos amb les persones destinatàries dels seus serveis. Des de l'inici de la pandèmia de Covid-19 treballa per oferir una atenció 100% telemàtica que no només no perd qualitat, sinó que millora de forma continuada.

17/02/2021

La Covid-19 ha obligat el Servei d’Ocupabilitat de la UAB a atendre telemàticament des de fa mesos. No obstant això, el seu equip ha sabut reinventar el model d’atenció a la persona usuària per seguir prestant tots els serveis amb eficàcia i proximitat, malgrat la distància física. En aquest sentit, l’equip va participar, el passat novembre, en un procés de formació i reflexió per impulsar la millora continuada de l’atenció. Ara ha arribat l’hora de presentar un dels fruits d’aquell procés en forma de compromisos públics amb la persona usuària.

Així doncs, tota la plantilla del Servei ha participat en la formulació d’aquests principis i està plenament compromesa en la seva aplicació, des de la voluntat de servei públic:

• Totes les persones de l’equip t’atendrem amb el mateix nivell de qualitat, tant en l’eficàcia de la gestió demandada com en el tracte amable i proper que et mereixes.
  • Tractarem el teu cas com si fos únic, t’oferirem totes les solucions al nostre abast i farem tot el possible per ajudar-te.
  • Treballarem com un equip interconnectat per oferir-te una atenció global en tot allò relacionat amb l’ocupabilitat i per intentar superar les teves expectatives.

El gruix de les persones usuàries del Servei d’Ocupabilitat són persones estudiants i titulades de la UAB; a més, també atén empreses i institucions que cerquen talent a la Universitat i altres àmbits de l’Autònoma que requereixen assessorament i suport en el camp de l’ocupabilitat.

L’elevat grau de digitalització de la seva activitat ‒per exemple, l’ús d’un innovador sistema de firma digital biomètrica per a la signatura dels convenis de pràctiques‒ li ha facilitat que les persones usuàries tinguin accés a tots els serveis des de casa. El correu electrònic és la via preferent de comunicació, que es combina amb la videotrucada i la trucada telefònica en aquells casos en què resulta necessari. A més, el web institucional també aporta informació completa i actualitzada gràcies a la revisió constant dels continguts.