25 anys de Barcelona‘92

Exposició a la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General

10/07/2017

El Centre d’Estudis Olímpics i de l’Esport (CEO-UAB) i la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ens sumem a la celebració del 25è aniversari dels Jocs Olímpics i Paralímpics de Barcelona, amb una exposició bibliogràfica a les vitrines de la planta baixa de la Biblioteca.

El 25 de juliol de 1992 es van inaugurar els Jocs de la XXVa Olimpíada Barcelona’92, una fita clau per la historia de Barcelona; una ciutat amb una llarga història i tradició esportiva.

A més de l’èxit organitzatiu i de les fites esportives aconseguides, els Jocs van esdevenir un dels elements catalitzadors clau en el projecte urbanístic i de desenvolupament econòmic de la ciutat. També van tenir un impacte important a la UAB amb la construcció de la Vila Universitària i de l’Hospital Clínic Veterinari i la creació del Centre d’Estudis Olímpics i de l’Esport.

En aquesta exposició volem oferir a través de documents un recorregut per un esdeveniment que ha deixat una important empremta en la ciutat de Barcelona i que l’ha posicionada entre les principals ciutats esportives mundials.

Podeu demanar la llista d’obres exposades a través del servei Pregunt@.