Crida a la participaciķ a les VI Jornades Formatives de Doctorat en Educaciķ
jornadesdoctorat2020 04.12.2019  -  Amb l’objectiu de donar resposta a les inquietuds d’un grup de doctorands en Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals, fa 6 anys van néixer les Jornades Formatives de Doctorat en Educació: Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals. Aquest espai de diàleg entre iguals i formadors/es convidats ens ha permès no només un lloc de reflexió del progrés de les nostres recerques sinó també crear una comunitat de joves recercadors/es que volem que creixi.

És per això que volem compartir aquesta activitat i convidar-vos a participar gratuïtament d’aquestes jornades que es celebraran els propers 6 i 7 de febrer del 2020 de 15h a 20h a la Facultat d’Educació de la UAB (Mòdul III).

Al peu d'aquesta pàgina trobareu programa de les jornades, que inclou: 1) conferències com les de la Dra. Conxita Márquez i el Dr. Ángel Gutiérrez, editors cap de les revista d’Enseñanza de las Ciencias, i la del Dr. Pedro Reis, organitzador del proper XI Congrés de Enseñanza de las Ciencias, 2) Tallers propis amb eines i recursos per al doctorat i 3) Taules rodones de discussió de recerques doctorals.

Si teniu qualsevol pregunta, no dubteu en escriure’ns a jornadesdoctorat@gmail.com.
Esperem la vostra col·laboració!

Comissió Organitzativa de les Jornades
jornadesdoctorat@gmail.com

Dijous 6 de febrer del 2020
15:00 – 15:15 Presentació de la Jornada: EL DOCTORAT, UNA AVENTURA INTEL·LECTUAL
Mariona Espinet (UAB). Coordinadora del programa de Dr. de Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals
15:15 – 16:15 Conferència inaugural: CRITERIS DE QUALITAT PER ESCRIURE ARTICLES D’INVESTIGACIÓ EN REVISTES INDEXADES
Ángel Gutiérrez Rodríguez (Universitat de València). Enseñanza de las ciencias i Educational Studies in Mathematics (ed.)

Conxita Màrquez (UAB). Enseñanza de las ciencias (ed.)

Material de suport: Article Ed. d’Enseñanza de las Ciencias (2019). La compleja tarea de valorar la rellevància y originalidad de un manuscrito
16.30 – 18:00 Taules rodones
18:00 – 18:30 Pausa
18.30 – 19:45 Tallers de Doctorands per Doctorands
(Pendents de confirmació dels tallers)
19:45 – 20:00 Cloenda del primer dia
 Divendres 7 de febrer del 2020
15:00 – 16:30 Taules rodones
16.45 – 18:00 Taules rodones
18:00 – 18:30 Pausa
18.30 – 19:45 Conferència de clausura: AUGMENTANT LA RELLEVÀNCIA SOCIAL DE LA INVESTIGACIÓ EN DIDÀCTICA DE LA MATEMÀTICA I DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS: Investigació sobre la pràctica, investigació acció i investigació basada en el disseny
Pedro Reis (U. De Lisboa).
19:45 – 20:00 Cloenda i Avaluació de les Jornades
            Comissió VI Jornades de Doctorat