Acte de lliurament dels premis del concurs de fotografia Científica i Matemātica
Enfocm 21.06.2019 Divulgaciķ  -  El 20 de juny es va celebrar el lliurament dels premis de fotografia Científica i Matemàtica d'enguany, l'EnfoC&M 2019. El concurs està organitzat pel Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals amb el suport de la Facultat d'Educació de la UAB.
La primera edició del concurs EnfoC&M 2019, hereva de les quatre edicions del FotoMatUAB, ha tingut un gran índex de participació, aconseguint unes imatges guanyadores d'alt nivell fotogràfic i científic.Moltes gràcies als més de 60 participants en les tres categories.Us emplacem a retrobar-nos en en properes edicions.

L'equip organitzador vol agrair les aportacions dels més de 60 participants en les tres categories del concurs.

Us emplacem a retrobar-nos en properes edicions i a seguir mirant el món amb una mirada científica i matemàtica.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies