Alumnes premiades al Videomat2019
videomat2019 30.05.2019 Innovaciķ docent  -  El 17 de maig, es va fer l'entrega de premis del concurs de divulgació matemàtica #videoMAT organitzat pel CESIRE-CREAMAT, un concurs en que alumnes de totes les edats generen un vídeo on formulen i responen un problema matemàtic obert en màxim 3 minuts.
Marta Montoro, Patricia Román i Rocio Rodriguez, alumnes del Grau d'Educació Primària i, concretament, de l'assignatura optativa "Connexions i contextos en l'àrea de matemàtiques", van guanyar, en representació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB, amb el projecte Podem determinar quant temps trigarà a buidar-se una piscina?

Aquest treball va ser promogut i tutoritzat per la Kaouthar Boukafri, professora del nostre departament, seguint el projecte iniciat pel també professor del nostre departament, Joan Carles Tinoco.

El jurat del vídeoMAT2019 està format per representants del CESIRE del Departament d’Educació, del Museu de Matemàtiques de Catalunya (MMACA), de la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM), de la Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques de Catalunya (FEEMCAT), de la Societat Balear de Matemàtiques (SBM-Xeix), de l’Escola Andorrana, de l’eduCAC, de l’Àrea de Cultura Digital del Departament d’Educació i per persones independents del món de les Matemàtiques i el món audiovisual.

Podeu accedir als vídeo premiats aquest any al següent enllaç.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies