En Jordi Domènech ha rebut el premi Marta Mata de Pedagogia
premi_rosa_sensat 29.11.2018 El departament  -  El llibre Indagación, ABP y controversias. Apuntes para la Competencia Científica del que és autor Jordi Domènech, professor de secundària i del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals de la Facultat de Ciències de l’Educació ha estat premiat amb el 38è Premi Marta Mata de Pedagogia.
El Premi és concedit cada any per l’Associació de Mestres Rosa Sensat, amb la col·laboració de la Fundació Artur Martorell, el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l’Institut d’Educació de l’Ajuntament de Barcelona, a obres sobre educació que a partir de l’anàlisi i la reflexió sobre la pràctica, contribueixin a la millora de l’educació i a enfortir la renovació pedagògica.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies