Seguim amb els cafès dels dijous
cafedijous 20.11.2018 El departament  -  El passat 15 de novembre de 2018 va tenir lloc un nou 'Cafè dels dijous' del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals. En el mateix, les professores Mequè Edo i Marisa Hernández van parlar de la proposta de rellançar el concurs de fotografia del Departament, però enguany integrant ciències naturals i matemàtiques.

El nou títol del concurs de fotografia del Departament, obert a tothom, és "Les ciències naturals i les matemàtiques en el nostre entorn" i l'acrònim consensuat entre els membres del Departament ha estat EnfoC&M2019. Als inicis de l'any 2019 es començarà a fer difusió de les noves bases d'aquest certamen, que des de fa uns anys ha donat peu a engalanar els passadissos de la nostra Facultat amb una exposició de fotos singulars i que, en la nova edició, incorporarà l'ús de xarxes socials com Instagram.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies