Reconeixement al grup de recerca Cómplex
complex_logo 06.11.2018 La recerca  -

Dins de l'acte de celebració dels 15 anys de l'Escola de Consum de Catalunya, l'Agència Catalana de Consum farà un reconeixement al grup de recerca Cómplex, per la seva tasca en recerca, innovació i docència.

La tardor del  2003 es va inaugurar l'Escola del Consum de Catalunya de la Generalitat de Catalunya i enguany fa 15 anys d'aquest centre dedicat a l'educació del consum i que actualment esdevé de referència en l'àmbit Català i Estatal.

Des del 2003 i fins al 2013 el Grup de Recerca Cómplex del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals  va liderar i gestionar la recerca, la innovació i la docència educativa de l'Escola del Consum de Catalunya. És per aquest motiu que la Generalitat de Catalunya el dia 8 de novembre atorgarà un premi de reconeixement al Grup de Recerca Cómplex per la seva tasca en Educació del Consum.

Les persones del Grup de Recerca Cómplex volen manifestar que entenen que aquest és un reconeixement a la tasca educativa diària per a fer recerca, innovació i transferència tant des del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals com des de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies