Un TFM del departament guardonat amb el 3r premi a los Investigadores Noveles que concedeix APICE
Apice 13.09.2018 La recerca  -  El Treball de Final de Màster de l’alumna Èlia Tena Gallego dirigit per la Dra. Digna Couso Lagaron ha guanyat el 3r premi a los investigadores novel·les que concedeix la Associación Española de Profesores e Investigadores en Didáctica de las Ciencias Experimentales (APICE).
La recerca guardonada es va elaborar durant el curs 2017-2018 en el marc del Màster de Recerca en Educació (MURE) dins de l’especialitat d’Educació Científica del nostre departament.

En el marc de l’assignatura “Seqüenciació i avaluació de l’aprenentatge cientificomatemàtic” d’últim curs del grau de Primària de la facultat, aquest treball analitza els canvis en les idees dels alumnes respecte a les Unitats Didàctiques de Ciències.
Si voleu conèixer en més detall la recerca podeu llegir-la al següent enllaç.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies