Tornen les conferčncies dels Premis Nobel a la UAB

Cartell Conferčncies Premis Nobel

Les conferències es duran a terme al voltant de les disciplines de cada any: Física, Fisiologia o Medicina i Química. L'edició d'enguany es portarà a terme dimarts dia 10 de desembre, a les 12:00 hores a la Sala d'Actes.

02/12/2019

Les Facultats de Ciències i Biociències organitzen les conferències sobre els Premis Nobel de Física, Fisiologia o Medicina i Química. L’edició d’enguany d’aquest acte, ja tradicional a les nostres dues Facultats, tindrà lloc el proper dimarts dia 10 de desembre, a les 12:00 hores a la Sala d’Actes.

Les conferències segons la disciplina són:
Bateries de ions de liti. A càrrec de la Dra. Rosa Palacín de l'ICMAB/CSIC.

Fisiologia o Medicina
The different faces of hypoxia: from its essential role in physiological processes to pathological conditions. A càrrec del Dr. Isaac Almendros del Departament de Biomedicina de la UB.

Física
L'evolució de l'univers i el lloc de la Terra al cosmos. A càrrec del Dr. Diego Pavón del Departament de Física de la UAB.

Des d'ambdues Facultats us animem a assistir-hi!