Vine a les sessions informatives del Màster en Arxivística i Gestió de Documents!

Sessions Informatives ESAGED Màster 2019-2020

Les persones interessades en conèixer de prop el Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents ja poden inscriure’s a les sessions informatives que organitza l'Escola als mesos d'abril, maig, juny i setembre; tant al Campus de la UAB com a Barcelona. Inscriu-te a la propera sessió, el 26 de juny.

14/02/2019

L’Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents ha organitzat 4 sessions informatives per aportar informació i assessorar personalment a aquelles persones interessades en l’edició del Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents pel curs 2019-2020.

Les persones interessades ja poden inscriure's a la sessió informativa que vulguin, ja que tenen places limitades, i que tindran lloc tant a les instal·lacions de l'Escola, al Campus de la UAB, com a Casa Convalescència, edifici part del recinte de l’Hospital de Sant Pau de Barcelona.

Inscriu-te a la sessió informativa clicant a sobre del dia que més et convingui:

Dimecres, 26 de juny: a les 18 hores, a l'Edifici Blanc del Campus UAB
Dijous, 5 de setembre: a les 18 hores, a Casa Convalescència (Barcelona)

Cal recordar que, a més, l’Escola ofereix a tot aquell qui ho desitgi, l'opció de demanar una visita personalitzada per rebre informació i resoldre dubtes amb els coordinadors dels diferents programes formatius.

Sobre el Màster

El Màster en Arxivística i Gestió de Documents proporciona una formació integrada en el camp de l'arxivística i la gestió de documents que capacita els estudiants per al desenvolupament del seu treball en organitzacions públiques i privades, tant amb documents de caràcter històric com administratius i en qualsevol mena de suport.

L’Escola té convenis de col·laboració amb més de 50 institucions i empreses, possibilitant així la realització de pràctiques remunerades des del primer curs. Un programa formatiu que ofereix un percentatge d'inserció professional dels graduats que supera el 95%.