Un grup d’exalumnes presenta el projecte Scars

Scars the project

Coneix la història d'Ivy a través de tres videoclips.

12/04/2019

Tres exalumnes del grau en Comunicació Audiovisual, Alex Barat, Carla Molina i Anabel Romero, porten el seu TFG a la realitat.

Scars és un projecte musical i audiovisual de temàtica LGTBI+ creat per tres exalumnes del grau en Comunicació Audiovisual: Alex Barat, Carla Molina i Anabel Romero. El projecte neix de la idea i la feina que van desenvolupar al seu Treball de Final de Grau.

Scars es divideix en tres videoclips i cadascun d’ells està format per una cançó i unes imatges de producció pròpia. Fins al moment s’han produït i estrenat els dos primers, Escape i Highway. La tercera i última peça audiovisual està en procés de producció.

La primera part del projecte va ser creada i desenvolupada per Anabel Romero (guionista i direcció de fotografia), Carla Molina (productora) i Alex Barat (productor musical), no obstant, per a les següents parts s’han incorporat a l’equip David Zambudio (productor executiu) i Marta Serna (guionista i direcció d’actors).

La història gira entorn la protagonista, el seu nom és Ivy i podem veure com alguna cosa no va bé. En forma de metàfora, la no acceptació pròpia i la del seu voltant arriba a afectar-li de forma física i pren una decisió per solucionar el seu problema.

No us perdeu la història de l’Ivy a Scars the project.