Reprogramació 9ª edició del curs "Estratègies en Bioseguretat i Biocontenció"

Curs de postgrau sobre bioseguretat

Obert el període d'inscripció per al curs d'Especialització "Estratègies en Bioseguretat i Biocontenció" (9a edició). Organitzat per les facultats de Biociències i de Veterinària de la UAB, compta amb la col·laboració del Comitè de Bioseguretat, de l'IRTA-CReSA i del CRAG. Està preferentment dirigit a tècnics, graduats i professionals del sector biomèdic, biotecnològic, veterinari i agroalimentari.

14/01/2020

REPROGRAMACIÓ. D'acord a l'actual situació de pandèmia per la COVID-19, i aplicant el principi de precaució, s'ha decidit reprogramar aquesta edició a la setmana del 14 al 18 de juny de 2021. Lamentem les molèsties que aquest canvi de dates els hagi pogut ocasionar.

Ja està obert el període d'inscripció per al curs d'Especialització de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) "Estratègies en Bioseguretat i Biocontenció"  (novena edició) que s'impartirà del 14 al 18 de juny de 2021 en horari intensiu.

Aquest curs, organitzat per les facultats de Biociències i de Veterinària de la UAB, compta amb la col·laboració del Comitè de Bioseguretat, de l'IRTA-CReSA (Centre de Recerca en Sanitat Animal) i del CRAG (Centre de Recerca en Agrigenòmica). Està preferentment dirigit a tècnics, llicenciats, graduats i professionals del sector biomèdic, biotecnològic, veterinari i agroalimentari que vulguin adquirir coneixements bàsics en matèria de bioseguretat i biocontenció, en els seus aspectes biològics, tècnics i normatius.

Aquest curs està dissenyat d'acord amb els principis de la norma UNE-CWA 16335:2014 "Competencia del profesional en bioseguridad", i avalat per l'Asociación Española de Bioseguridad (AEBioS). El curs compta amb un panell de 19 professors de reconegut prestigi, pertanyents a diferents universitats, centres d'investigació i empreses del sector.

El curs serà impartit en castellà i la major part de material didàctic en anglès. La inscripció es tancarà quan es completi el nombre màxim de places, establert en 15 persones.

Més informació: Inscripció al curs

Descarregar programa del curs