Publicar a revistes d’MDPI, menys costós amb l’afiliació de la UAB

Open access
istockphoto/ANNECORDON

La UAB s'ha afiliat recentment a l'Institutional Open Access Program (IOAP) de l'editor Multidisciplinary Digital Publishing Institute (MDPI). Aquesta col·laboració permetrà que el personal investigador de la Universitat publiqui en les revistes MDPI amb una reducció dels costos de publicació.

24/05/2019

L’afiliació enguany de la UAB a l’Institutional Open Access Program (IOAP) permet al personal de recerca de la Universitat reduir en un 25% els costos de publicar en les revistes de l’editor Multidisciplinary Digital Publishing Institute (MDPI), pioner en la publicació de revistes acadèmiques en accés obert.

El descompte s’aplica als membres de la comunitat UAB per a la publicació d’articles en qualsevol de les més de 200 revistes científiques multidisciplinàries que té. Totes són en accés obert amb llicència CC-BY i moltes estan indexades en bases de dades científiques destacades.

Quan l’autor lliuri el seu article a la revista ho haurà de fer des de la seva direcció de correu de la UAB per tal de ser identificat automàticament com a membre de la UAB i pugui gaudir del descompte. El Servei de Biblioteques s’ocuparà d’arxivar els articles que publiquin els membres de la comunitat UAB al Dipòsit Digital de Documents de la UAB (DDD).