Nova edició del curs de postgrau "Estratègies en Bioseguretat i Biocontenció"

Curs de postgrau sobre bioseguretat

Obert el període d'inscripció per al Curs de Postgrau "Estratègies en Bioseguretat i Biocontenció" (8a edició).
Organitzat per les Facultats de Biociències i de Veterinària, compta amb la col·laboració de l'IRTA-CReSA i del CRAG i està preferentment dirigit a tècnics, graduats i professionals del sector biomèdic, biotecnològic, veterinari i agroalimentari.

24/01/2019

Ja està obert el període d'inscripció per al Curs de Postgrau de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) "Estratègies en Bioseguretat i Biocontenció" (vuitena edició) que s'impartirà del 14 al 18 d'octubre de 2019 en horari intensiu.

Aquest curs, organitzat per la Facultat de Biociències i la Facultat de Veterinària de la UAB, compta amb la col·laboració de l'IRTA-CReSA (Centre de Recerca en Sanitat Animal) i CRAG (Centre de Recerca en Agrigenòmica) i està preferentment dirigit a tècnics, llicenciats, graduats i professionals del sector biomèdic, biotecnològic, veterinari i agroalimentari que vulguin adquirir coneixements bàsics en matèria de bioseguretat i biocontenció, en els seus aspectes biològics, tècnics i normatius.

Sota la supervisió de l'oficina de Medi Ambient de la UAB, dissenyat d'acord amb els principis de la norma UNE-CWA 16335: 2014 "Competencia del profesional en bioseguridad", i avalat per l'Asociación Española de Bioseguridad (AEBioS), el curs compta amb un panell de 18 professors de reconegut prestigi, pertanyents a diferents universitats, centres d'investigació i empreses del sector.

El curs serà impartit en castellà i la major part de material didàctic en anglès. La inscripció es tancarà quan es completi el nombre màxim de places, establert en 15 persones.

Més informació: Inscripció al curs

Descarregar programa del curs