Nova convocatòria ajuts per assistència a congressos per a estudiants del programa de doctorat en informàtica de la UAB

ConvocatoriaBecaDoctoratActivitatsFormatives2019

El PDINF convoca 7 ajudes per formar l'estudiant en l'elaboració i redacció d'articles científics. Així mateix, es finançarà l'assistència a congressos d'una àrea afí a les línies de recerca del PDINF.

20/06/2019

El Programa de Doctorat en Informàtica (PDINF) convoca 7 ajudes pel  desenvolupament de l’activitat formativa obligatòria del PDINF “Presentació d'una comunicació en congrés nacional o internacional”.  Aquesta activitat pretén formar l’estudiant de doctorat en l'elaboració i redacció d'articles científics, eina fonamental en la difusió de  resultats en l'àmbit de recerca de la informàtica; d'altra banda, aquesta activitat també el forma en la presentació i defensa de resultats científics.

Així doncs, aquestes ajudes estan orientades a finançar l’assistència a congressos d’una àrea afí a les línies de recerca del PDINF, a aquells  estudiants de doctorat del PDINF que tinguin un treball científic acceptat, i que per tant hi hagin d’assistir per a presentar-lo públicament ja sigui en format oral o pòster.

Més informació: ConvocatoriaBecaDoctoratActivitatsFormatives2019