Les alumnes de 4t curs ja podeu participar en la segona edició del concurs WONNOW

WONNOW_CaixaBank

El concurs WONNOW, organitzat per CaixaBank i Microsoft Ibérica, està enfocat cap a les alumnes de 4t curs de graus STEM amb almenys 180 crèdits ECTS aprovats. Com la passada edició, la intenció principal és la d'aconseguir més presència femenina en tots els àmbits de la nostra societat.

29/05/2019

WONNOW és un concurs que neix per incentivar l'equitat en àmbits laborals en què la presència femenina és escassa. Les branques de la tecnologia, la ciència, l'enginyeria o les matemàtiques son de les professions més afectades per aquesta poca igualtat. I precisament per contribuir a millorar la situació, premiant l'excel·lència de les alumnes que estan a punt d'acabar el seu grau en l'àmbit STEM.

Amb iniciatives com la present, també s'aconsegueix fomentar en les més joves les vocacions científiques i tecnològiques. Així que si sou estudiants de l'Escola i compliu els requisits, aprofiteu per fer difusió dels valors de WONNOW i fer-vos amb els premis que reconeixen el vostre esforç acadèmic.

En què consisteix el guardó?

Les alumnes que hi participeu optareu a un primer premi de 10 mil euros. En cas de quedar en segona posició, també podreu gaudir de les deu beques remunerades per treballar a CaixaBank i a un programa de mentoring amb Microsoft.

Podeu participar en el concurs fins al pròxim 14 de juny de 2019, fent la vostra inscripció al web oficial: https://www.wonnowawards.com/

Si vols conèixer en detall la convocatòria, pots llegir molt més aquí, i recorda emplenar el formulari perquè la teva candidatura sigui vàlida.