La Facultat de Ciències ha convocat la primera edició de les Accions de Foment de la Qualitat Docent

foment qualitat docent

Les Accions de Foment de la Qualitat Docent són una inciciativa creada dins de les activitats de commemoració del seu 50è aniversari, que consisteixen en una convocatòria per al desenvolupament de propostes per a la millora de la Qualitat Docent.

04/05/2021

A partir del 10 de maig s'obre el termini per presentar propostes per la primera edició de les Accions de Foment de la Qualitat Docent.

Les accions es divideixen en tres eixos estratègics per a la facultat i es poden presentar propostes a partir del 10 de maig enviant el formulari al Deganat de Ciències (dg.ciencies@uab.cat).

Els diferents col·lectius de la Facultat —alumnat, professorat i personal d’administració i serveis— poden presentar les seves propostes de Foment de la Qualitat Docent en alguna de les Accions següents:

Acció 1: Foment de la implicació de la comunitat per a la millora de la cohesió i de l’entorn d’aprenentatge
Acció 2: Foment de la Innovació Docent
Acció 3: Foment de la Comunicació Científica

L’any 2015, la Facultat de Ciències va rebre la distinció Jaume Vicens Vives a l'excel·lència en la docència universitària, que s’acompanya d’una dotació destinada a projectes d'innovació i de millora docents. Amb aquest objectiu, la Facultat de Ciències, dins de les activitats de commemoració del seu 50è aniversari, crea les Accions de Foment de la Qualitat Docent, que seran convocades anualment a partir del 2021 i mentre hi hagi disponibilitat de fons.

Tens una idea per millorar la teva Facultat?

Fes-la realitat:

Consulta les bases i presenta la teva proposta!