La cerimònia de graduació dels graus de la FTI tindrà lloc el dia 9 de novembre

graduacio-fti-uab

La cerimònia oficial de graduació posa punt final als 4 cursos que els alumnes del Grau de Traducció i Interpretació i del Grau d'Estudis d'Àsia Oriental han passat a la FTI

17/10/2018

El divendres 9 de novembre a les 18 hores hom celebrarà la cerimònia oficial de graduació dels alumnes que van acabar els estudis el curs passat a la Facultat de Traducció i d'Interpretació.

La cerimònia tindrà lloc a l'Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB i aplegarà els graduats i graduades dels dos graus de la Facultat, els quals rebran un diploma com a testimoniança del seu pas per la Facultat.

Abans del lliurament de diplomes, el periodista Sergi Vicente parlarà de la seva trajectòria professional i de la seva experiència com a corresponsal de TV3 a la Xina durant anys.

Clourà l'acte una actuació musical a càrrec de Cecilia Debergh i Pedro Bastos Joao.

La FTI manté una estreta vinculació amb l’Àsia Oriental i especialment amb la Xina, com a única universitat a Catalunya que imparteix els Estudis de l’Àsia Oriental i com la facultat més veterana en l'ensenyament del xinès. Els estudis de l'Àsia Oriental van començar a la nostra universitat fa més de dues dècades, quan a finals dels anys vuitanta es va endegar la docència de les llengües xinesa i japonesa en el marc dels estudis de Traducción i d’Interpretació, i en aquest temps la FTI s‘ha consolidat com el referent acadèmic a l'Estat en aquest camp.

Sergi Vicente és llicenciat en Ciències de la Comunicació per la Universitat Autònoma de Barcelona. El 1999 va començar a treballar com a reporter a Televisió Espanyola. Ha col·laborat amb diversos mitjans i entre el 2003 i el 2015 fou corresponsal de Televisió de Catalunya a la Xina. Des del gener de 2015 és el director de Barcelona Televisió i de Barcelona FM.

Més informació: Com arribar a l'acte de graduació