L'Escola celebra 2 Jornades de Portes Obertes per informar sobre el Grau

Dia de les Famílies a l'Escola

L'Escola organitza diverses jornades per donar a conèixer als futurs estudiants i a les seves famílies l'oferta d'estudis i les seves instal·lacions. Es realitzarà una xerrada informativa sobre el Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitats presencial i online) i una visita guiada. Cal inscripció prèvia.

12/04/2019

L'Escola de Prevenció i Seguretat Integral obrirà les seves portes 2 dies els mesos de maig, juny i juliol.

Les Jornades de Portes Obertes són una oportunitat per als futurs estudiants per venir al Campus de Bellaterra, visitar les instal·lacions de l'Escola i conèixer el Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitats presencial i online), amb una presentació impartida per la directora del centre, Montserrat Iglesias-Lucía.

La xerrada, que començarà a les 10 hores, finalitzarà amb una visita guiada per les instal·lacions del centre a càrrec d'estudiants del Grau.

Per efectuar la inscripció, cliqueu sobre el dia que desitgeu assistir:

Les places són limitades i es permeten un màxim de 6 persones per inscripció.

Podeu trobar tota la informació necessària sobre com arribar a la Universitat i desplaçar-vos pel seu interior a l'apartat de mobilitat i transports del web de la UAB o a l'aplicació App&Town.