L'Escola oferirà sessions informatives sobre el Grau al Dia de les Famílies de la UAB

Dia de les Famílies a l'Escola

L'Autònoma celebrarà, el dissabte 4 de maig, el Dia de les Famílies, una jornada per donar a conèixer als futurs estudiants i a les seves famílies l'oferta d'estudis i el Campus de la Universitat. L'Escola realitzarà dos torns de xerrades informatives: el 1r a les 9:45 h, i el 2n a les 11:45 h sobre el Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitats presencial i online). Cal inscripció prèvia.

12/04/2019

L'Escola de Prevenció i Seguretat Integral obrirà les seves portes el proper dissabte 4 de maig, de 9:45 h a 14 hores, amb motiu del Dia de les Famílies de la Universitat Autònoma de Barcelona; una jornada adreçada als futurs estudiants i a les seves famílies.

Durant aquest dia, tots aquells que s'apropin al Campus de Bellaterra tindran l'oportunitat de visitar les instal·lacions de l'Escola i conèixer el Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitats presencial i online).

S'oferiran dos torns de xerrades informatives a les 9:45 h (1r torn) i a les 11:45 h (2n torn). Opcionalment, les persones interessades també podran realitzar una volta guiada en bus per conèixer el Campus i les seves instal·lacions.

A més a més, els futurs estudiants i les famílies podran visitar els allotjaments de la Vila Universitària.

Per efectuar la inscripció, cliqueu sobre el torn al qual desitgeu assistir:

Les places són limitades i les inscripcions permeten un màxim de 6 persones per família.

Podeu trobar tota la informació necessària sobre com arribar a la Universitat i desplaçar-vos pel seu interior a l'apartat de mobilitat i transports del web de la UAB o a l'aplicació App&Town.