Matriculació per a la 1ª reassignació de la convocatòria de setembre 2019

Matriculació convocatòria setembre 2019-2020

Els futurs estudiants de 1r de Grau que hagin obtingut plaça durant la 1ª reassignació de la convocatòria de setembre 2019, hauran de venir a matricular-se a l’Escola el dijous 3 d'octubre, a l'hora que Gestió Acadèmica hagi comunicat prèviament per correu electrònic. Consulteu el tutorial de suport a la matriculació.

18/09/2019

Aquelles persones que hagin obtingut plaça durant la 1ª reassignació d'aquesta convocatòria (es podrà consultar a Accés Universitat el dimecres 2 d'octubre), hauran de venir a matricular-se el dijous 3 d'octubre. El procés es farà presencialment a Gestió Acadèmica, a l'hora que s'ha comunicat prèviament per correu electrònic.

Consulta el calendari de la preinscripció universitària 2019 per a més informació sobre els terminis i les resolucions.

Sobre la matriculació

Abans del procés de matriculació, cal consultar prèviament el tutorial de matrícula de primer curs per a estudis de Grau, amb informació sobre els passos, documents que s’han de portar, un simulador de preus de matrícula i resposta a altres dubtes freqüents.

Preu de la matrícula

El tutorial de matrícula disposa d’un simulador de preus per calcular l’import total de la matrícula o desglossada en terminis, segons la modalitat de pagament escollida.

Vols matricular-te com a becari/ària condicional? Consulta la informació sobre com demanar l’acreditació econòmica per poder matricular-se com a becari/ària condicional.

Més informació

També està disponible per als nous estudiants la Guia de l’Estudiant on trobaran informació sobre calendaris, horaris i guies docents del curs acadèmic 2019-2020.

Per a qualsevol dubte o pregunta sobre el procés de matriculació, contacteu amb l’Escola.