Informació sobre la matrícula de la 4ª reassignació de la convocatòria de juny 2019

Matriculació 2, 3 i 4 reassignacio

Els futurs estudiants de 1r de Grau, acceptats durant la propera reassignació de la convocatòria de juny 2019, hauran de venir a matricular-se a l’Escola el 27 de setembre a l'hora indicada. Consulteu tota la documentació necessària.

13/09/2019

El procés de reassignació de places de la convocatòria de juny 2019 continua. Es podran saber els resultats a través d’Accés Universitat.

Les persones assignades a la  4ª reassignació es publicaran el dijous 26 de setembre. Els futurs estudiants assignats en aquesta reassignació faran la seva matrícula l’endemà, divendres 27 de setembre, a l’hora prèviament notificada per Gestió Acadèmica a través de correu electrònic.

Sobre la matriculació

Abans del procés de matriculació, cal consultar prèviament el tutorial de matrícula de primer curs per a estudis de Grau, amb informació sobre els passos, documents que s’han de portar, un simulador de preus de matrícula i resposta a altres dubtes freqüents.

Preu de la matrícula

El tutorial de matrícula disposa d’un simulador de preus per calcular l’import total de la matrícula o desglossada en terminis, segons la modalitat de pagament escollida.

Vols matricular-te com a becari/ària condicional? Consulta la informació sobre com demanar l’acreditació econòmica per poder matricular-se com a becari/ària condicional.

Més informació

També està disponible per als nous estudiants la Guia de l’Estudiant on trobaran informació sobre calendaris, horaris i guies docents del curs acadèmic 2019-2020.

Per a qualsevol dubte o pregunta sobre el procés de matriculació, contacteu amb l’Escola.