II Mostra mostra de la Investigació - Unitat Docent Ciències Mèdiques Bàsiques

Imatge mostra investigació UDCMB

Del 18 de febrer a l'1 de març de 2019 a la Unitat Docent de Ciències Mèdiques Bàsiques de la Facultat de Medicina.

13/12/2018

Conjuntament l’Equip de Coordinació de la UDCMB i l’Equip Deganal de la Facultat organitzem de nou la Mostra de la Investigació a la Unitat Docent de Ciències Mèdiques Bàsiques, a la qual volem aportar informació als estudiants dels treballs de recerca que es fan a les diferents unitats departamentals i instituts ubicats a la Unitat Docent.

Des del 18 de febrer a l'1 de març s’exposaran pòsters representatius d’aquesta recerca, en panels col·locats al hall i al passadís cap a les aules M5/M6. Us convidem a mirar el seu contingut. Segur que en trobareu informació interessant. Es faran uns breus qüestionaris sobre els pòsters i es sortejaran obsequis entre els que responguin.

A més, organitzem unes sessions de visites als laboratoris de recerca, a les que us podreu apuntar.

El 19 de febrer incloem la Masterclass de la MaratóTV3 a la Facultat de Biociències, i el 19 de març farem conferències d’investigadors convidats.

Esperem que us agradi i participeu! Aviat us enviarem informació més detallada.

Comissió organitzativa
Mostra de la Investigació a la UDCMB – Facultat de Medicina

Atribució autors imatge portada (Document)

Imatges de la I Mostra que va tenir lloc al febrer de 2018.

Fotos realitzades pel CRD - UAB