Exposició pública de l'autoinforme.

30/10/2018

Des del 30 d'octubre al 6 de novembre de 2018 l'autoinforme d'acreditació elaborat pel Comitè d'Avaluació Intern (CAI) de la Facultat de Medicina per a  l'acreditació dels Màsters Universitaris de Farmacologia i d' Investigació Clinica Aplicada en Ciències de la Salut estarà publicat al web i a disposició de la comunitat universitària. Aquest document està pendent de revisió tècnica per part de l' Oficina de Qualitat Docent de l' UAB.

Descarrega´l aquí.