Eleccions a la Junta de la Facultat de Traducció i d'Interpretació

Vot online

Eleccions Junta de Facultat 2018."

05/10/2018

La Junta Electoral de la Facultat de Traducció i d'Interpretació, reunida amb data de 4 d'octubre de 2018, ha posat en marxa el procés d'eleccions per elegir els representants dels diferents col·lectius a la Junta de la Facultat de Traducció i d'Interpretació.
Les eleccions es desenvoluparan únicament pel sistema de votació electrònica. No hi haurà vot anticipat, atès que es considera garantit en establir un termini de votació electrònica superior al d'una jornada electoral.

Un cop finalitzat el termini per a presentar reclamacions a la proclamació provisional dels candidats, la Junta Electoral de la Facultat ha proclamat les candidatures definitives.
A l'apartat Eleccions trobareu tota la informació sobre les eleccions i el calendari electoral.

Podeu consultar tota la informació sobre el procés electoral i el funcionament del sistema de votació electrònica a la pàgina https://seuelectronica.uab.cat/votacio-e.

Més informació: Calendari eleccions